جوک خنده دار جدید



تا حالا چن بار اینجوری شدین ؟
ساعت کوک کردم گذاشتم رو ۶ ولی ۵:۵۹ دیقه رفتم واستادم بالا سرش تا اومده زر بزنه خفش کردم کصافطو !
خیلی کینه دارم ازش …
.
.
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم :
سلام بیداری ؟
جواب داد : آره بیدارم تو چی ؟
خدایا اگه خواستی دیوونه هارو شفا بدی اینو بزار تو نوبت !
.
.
همیشه “مغز” عضو پرکار بدنه تا اینکه سر جلسه امتحان جاشو با “روده بزرگ” عوض می کنه !
.
.
بعضیا سواد حرف زدن ندارن ، اون هیچی
ولی مشکل اینجاست که شعور خفه شدنم ندارن که واقعا معضل بزرگیه !
 .
آقا پسرا امسال سال اسبه ها !!!
با اسباتون راه بیفتین ، پرنسستون جنگل زیر پاش سبز شد …
.
.
فرمول بخت گشایی دختران جویای شوهر کشف شد !!!
دخترای گل روزی ۳وعده صبح ؛ ظهر ؛ شب ﺑﺎ ﺭﯾﺘﻢ ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ :
ﺷﻮﻫﺮ ﺷﻮﻫﺮﻩ ، ﺷﻮﻫﺮ
ﻗﻨﺪ ﻋﺴﻠﻪ ، ﺷﻮﻫﺮ
ﺩُﺭ ﻭ ﮔﻮﻫﺮ ، ﺷﻮﻫﺮ
ﯾﺎﺭ ﻭ ﯾﺎﻭﺭﻩ ، ﺷﻮﻫﺮ
ﺑﺎﻟﺸﺖ ﭘﺮﻩ ، ﺷﻮﻫﺮ
شب زیر سر ، شوهر
نازت میخره ، شوهر
تاج و سروره ، ﺷﻮﻫﺮ
ﺍﺯ ﮔﻞ ﺑﻬﺘﺮﻩ ، ﺷﻮﻫﺮ
یار و یاوره ، شوهر
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
نگو دهنم آب افتاد ؛ دلم به تاپ تاپ افتاد …
باور کنید تاثیر داره ؛ مبادااااااااااااا این پست رو شوخی بگیرید !!!
بعد از خوندن برای ۱۰تا دختر دم بخت ارسال کنید تا اونا هم ازدواج کنن …
یه دختری سهل انگاری کرد و این حرف رو به تمسخر گرفت و تا ۳۰سال بعد بدون شوهر موند و در نهایت تن به ازدواج با یه مرد کچله کوتوله چاق و گ.وزو که دست بزن هم داره و معتاده و از دوتا ازدواج قبلیش ۴ تا بچه داره داد !
.
.
ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﺷﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﺑﺨﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯼ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ، ﺁﺭﺍﻡ ﮔﺮﯾﺴﺖ !
ﯾﻪ ﺑﺎﺭﻡ ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﮔﺮﯾﺴﺖ !
ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻮﺷﺘﻢ : ﺳﻼﻡ ﺧﻮﺑﯽ ﺷﯿﺸﻪ ؟ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﯾﺴﺖ !!!
فک کنم افسردگی مزمن داره طفلکی …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.